اینستاگرام
هایپر الکترونیک
سبد خرید
Tuesday 16 April 2024  | سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۳۶۸۷۵۳۷۲   ۳۶۸۷۵۲۹۸   تلفن مشاوره
صفحه اصلی    درباره هایپر الکترونیک    تماس با ما    قوانین و مقررات   
یخچال امرسان رنگی جدید

یخچال کلاسیک امرسان مدل BFN20D321-CLA

  • مصرف بهینه انرژی یخچال فریزر کلاسیک 20 فوت امرسان
امرسان همواره بر تولید محصولاتی با مصرف بهینه‌ی انرژی تاکید دارد. مسئله‌ی مهمی که در یخچال‌ فریزرهای بالاپایین موجب افزایش مصرف انرژی می‌شود، عملکرد مداوم سیستم خنک کننده برای حفظ همزمان دمای مطلوب یخچال و فریزر است. با استفاده از سیستم خنک‌کننده‌ی مجزا، سرمایش یخچال و فریزر به صورت جدا از هم انجام می‌شود و به این ترتیب در مواقعی که دمای محیط مناسب است و نیازی به سرمایش نیست، سیستم استراحت می‌کند و مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند. ممکن است درب یخچال را به خوبی نبندید و برای مدت زیادی درب یخچال باز بماند. در این صورت سرمای یخچال خارج می‌شود و فشار مضاعفی به سیستم برای تامین سرمای یخچال وارد می‌شود. سیستم هشدار، باز ماندن درب یخچال را به شما اطلاع می‌دهد تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.
 
  • مصرف بهینه‌ی انرژی یخچال رنگی امرسان
ترکیب این موارد به همراه سیستم کاهش‌دهنده‌ی مصرف انرژی در این یخچال فریزر باعث شده که این دستگاه در برچسب مصرف انرژی، موفق به کسب گرید بالای انرژی A  شود؛ یعنی یکی از بهترین‌ استانداردهای مصرف بهینه‌ی انرژی. برای کنترل و نظارت بهتر بر تنظیمات دستگاه، مثل وضعیت کلی، دمای یخچال و دمای فریزر، یک پنل کنترل دیجیتال بر روی دستگاه نصب شده‌است. با استفاده از این پنلل مسی، می‌توانید به راحتی بر عملکرد دستگاه خود نظارت کنید.
 
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند
هر دستگاهی در طول زمان ممکن است به دلایل مختلف دچار نقص شود و نیاز به تعمیر داشته‌باشد. دانستن زودهنگام ایرادات و رفع آن باعث می‌شود تا آسیب جدی به دستگاه وارد نشود. سیستم عیب‌یاب هوشمند با اتصال به تلفن همراه شما، نقص در عملکرد یخچال فریزر را به شما اطلاع می‌دهد.
 
  • عملکرد یخچال فریزر کلاسیک 20 فوت امرسان
سیستم سرمایش این دستگاه تماما از نوع بدون برفک است. این سیستم برفک‌های یخچال فریزر را به صورت خودکار آب می‌کنند. وجود برفک باعث افت کیفیت عملکرد یخچال و در نتیجه افزایش مصرف انرژی می‌شود. این سیستم، در نهایت منجر به کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه خواهدشد.

برای خرید محصول کلیک کنید

 

📞مرکز تماس هایپر الکترونیک : 33546128 -33546129

تاریخ ارسال مطلب : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400               تعداد مشاهده این مطلب : 29735 مرتبه
 
  آرشیو اخبار
تلفن مشاورين فروشگاه هایپر الکترونیک :
 
 
نشانی نمايشگاه مرکزی فروشگاه هایپر الکترونیک :
تهران  - امین حضور ، خیابان ری ، جنب زیرگذر ، پلاک 30
 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت نزد فروشگاه هایپر الکترونیکس محفوظ می باشد.
طراحی سایت : ایران طراح